ماساژ و ویروس کرونا

فواید ماساژ برای کرونا ویروس

در سالی که گذشت وجود بحران کرونا و فاصله گذاری اجتماعی بر روی سبک زندگی هر انساسی روی این کره خاکی تاثیر گذار بود. با این شرایط بازگشت به زندگی عادی و روال سابق شاید کمی دشوار بنظر برسد. چیزی که در این مسیر می تواند بسیار به شما کمک می کند که هم بتوانید ارامش گذشته را باز پس بگیرید هم لذت بیشتری از زندگی ببرید دریافت خدمات ماساژ به صورت مرتب می باشد. دریافت ماساژ باعث می شود بدن شما ریلکس شود و خیلی سریع تر از حالت عادی با شرایط هماهنگ شوید.

بازگشت حال خوب با ماساژ

طبق گزارشی که در مجله DaySpa منشتر شده است ، ۵۱ درصد از مردم می گویند که این بیماری همه گیر تأثیر منفی بر احساس آنها در مورد بدنشان داشته است.

اما چه برنامه ای می تواند به شما کمک کند که دوباره حس خوب جایگزین این انرژی منفی شود ، بله درست است دریافت خدمات ماساژ می تواند یک انتخاب خوب باشد.

مدتهاست که شناخته شده است که از جمله اثرات مثبت خدمات ماساژ ، افزایش توانایی در داشتن احساسات مثبت بیشتر در مورد بدن بدون توجه به شکل و اندازه آنها است. اگر احساس خوبی ندارید ماساژ می تواند به طرز چشمگیری حال شما را دگرگون کند.

ماساژ و لمس دوباره بدن

در طول همه گیری ویروس کرونا بسیار از افراد برای حفاظت از خود و اطرافیان از هرگونه تماس مثل دست دادن ، روبوسی کردن و … پرهیز میکردن ، اما اکنون با کم رنگ شدن سایه این ویروس به زندگی هنوز هم بسیار از عوارض ان باقی مانده و هنوز هم بسیار از افراد از هرگونه تماس فیزیکی استرس دارند و نمی توانند آن را کنترل کنند. اما به همین جا ختم نمی شود. فقدان تماس با انسان های دیگر همچنین توانایی های ما برای یادگیری و تصمیم گیری را دچار مشکلات اساسی میکند.

برای رفع این مشکل تنها راه حل بازپسگیری حس لامسه می باشد. خدمات ماساژ منظم راهی عالی برای بهره مندی از مزایای لمس انسان در محیطی سالم و آرامش بخش است که توسط شخصی متخصص و ماهر انجام می شود.

اگر نگران کنار گذاشتن فاصله گذاری اجتماعی هستید، این راه می تواند برای شما بسیار موثر باشد.

بنابراین به بدن و مغز خود لطفی کنید، همین الان برای رزرو وقت ماساژ اقدام کنید. این یک راه عالی برای حمایت از اتصال مجدد، تمرکز، آرامش و راحتی در موقعیت های اجتماعی است.

بازیابی سلامت جسمانی با ماساژ

مطمئنا نسبت به این مهم آگاهید که دریافت خدمات ماساژ به  صورت مرتب و پی در پی می تواند باعث بهبود گردش خون در بدن ، رفع خستگی و گرفتگی عضلات ، و در نهایت افزایش سطح انرژی شما شود. ماساژ می تواند به آرتریت روماتوئید، استئوآرتریت، دیستروفی عضلانی، بیماری رینود، فشار خون بالا و نارسایی احتقانی قلب کمک کند و می تواند به کاهش خطر بیماری های مزمن مانند بیماری های قلبی ، دیابت  کمک کند.

همچنین ماساژ درمانی در صورتی که توسط یک ماسور متخصص انجام شود می‌تواند برای کمک به رفع انواع مشکلات فیزیکی به شما کمک کند و در طول زمان به بهبود کمک کند. بنابراین اگر در طول همه‌گیری کووید-۱۹ اجازه می‌دهید مراقبت از خود کمی از بین برود، ماساژ درمانی منظم را بخشی از برنامه ماهانه ی خود قرار دهید.

لازم به ذکر است که فواید ماساژ تنها در صورتی که توسط یک ماسور متخصص و دوره دیده انجام شود می تواند برای شما فوایدی داشته باشد در غیر این صورت می تواند حتی آسیب زننده نیز باشد. شما می توانید از طریق مجموعه ماساژ باما به تجربه ترین متخصصین ماساژ در استان تهران دسترسی داشته باشید و در کوتاه ترین زمان ممکن خدمات ماساژ مورد نظرتان را رزرو بفرمایید.

بازگشت به زندگی اجتماعی با ماساژ درمانی

حتی با برداشته شدن محدودیت‌ها در بسیاری از مکان‌ها، مردم همچنان احساس اضطراب اجتماعی دارند که با انزوا و فاصله‌گذاری اجتماعی بسیار بدتر شده است. اگر شما هم دچار این عارضه شده اید! ماساژ درمانی منظم علاوه بر آرامش دادن به بدن، آرامش ذهن و ارائه مزایای لمس به شما می تواند کاری کند که ارتباطات اجتماعی شما نیز بهبود یابد.

آیا آماده اید که مزایای ماساژ را تجربه کنید؟ بر روی لینک زیر کلیک کنید و همین لحظه وقت ماساژ مورد نظرتان را رزرو نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *