تفاوت ماساژ درمانی با ماساژ ریلکسی

تفاوت ماساژ درمانی با ماساژ معمولی

تفاوت ماساژ معمولی و درمانی

ماساژ درمانی چیست ؟ هر انسانی تاکنون بارها درد مفاصل و عضلات را تجربه کرده است و به این فکر افتاده است که راه درمان درد عضلات چیست و چگونه می توان درد های عضلانی و اعضای بدن را بدون داروهای شیمایی که عوارض زیادی برای بدن دارند درمان کند.

بسیاری از مردم به حمام های آب گرم می پردازند بعضی دیگر ترجیح میدهند که با داروهای گیاهی درد ها خود را التیام بخشند اما بهترین راه برای از بین بردن این دردها چیست و اینکه چگونه می توان در کوتاه ترین زمان ممکن مشکلات اساسی عضلات و جوارح بدن را تا حد زیادی بر طرف کرد.

ماساژ درمانی چیست ؟

ماساژ درمانی یکی از بهترین روش ها برای رفع بسیاری از مشکلات است و در صورتی که توسط متخصص و ماساژ درمانگر حرفه ای انجام شود تاثیر خوبی می تواند برای درمان شخص داشته باشد. البته لازم به ذکر است که تمام بیماری ها و درد ها با ماساژ قابل درمان نیستند اما در صورتی که شما به یک فیزوتراپ مراجعه کنید و شما را معاینه کند احتمال دارد به شما چند جلسه ماساژ درمانی را توصیه کند.

تفاوت ماساژ ریلکسی با ماساژ درمانی ؟

اما ماساژ معمولی یا اصلاحا ماساژ ریلکسی یا ریلکسیشن چه تفاوتی با ماساژ درمانی دارد ؟ در صورتی که شما نیز روز خسته کننده ای داشتید و در بدنتان احساس خستگی و کوفتگی دارید بدون شک یکی از بهترین انتخاب ها پیش رویتان ماساژ ریلکسی یا رفع خستگی می باشد. در این سبک ماساژ ماسور با اجرای حرکاتی سعی در آرام کردن بدن شما دارد و همچنین در صورتی که تکنیک های این سبک با فشار بیشتری انجام شود حتی می توان برخی گرفتگی ها و کوفتگی های بدن را نیز به صورت کامل برطرف نماید.

اما آیا ماساژ ریلکسی جایگزینی شایسته برای ماساژ درمانی می باشد ، طبعا جواب منفی است ماساژ ریلکسی در اکثر مواقع به افرادی توصیه می شود که هدفشان آرامش و رفع خستگی است اما شخصی که دچار بیماری خاصی است ضروری است پیش از هر چیز به یک پزشک متخصص مراجعه کند و در صورت صلاح دید پزشک خدمات ماساژ را نیز در کنار دوره درمان دریافت کند.

در ماساژ درمانی ماساژ درمانگر ابتدا شما را به صورت کامل معاینه می کند تا بتواند مشکل را ریشه یابید کند و در نتیجه در صورتی که امکان درمان با ماساژ وجود داشته باشد به شما اطلاع میدهد. البته توجه داشته باشید که به منظور اینکه خیالتان از بابت درمان راحت باشد باید به یک ماسور متخصص یا یک مرکز تخصصی ماساژ مراجعه کنید زیرا در صنف ماساژ نیز افرادی وجود دارند که حتی بدون داشتن هیچ گونه مدرک تخصصی خود را متخصص ماساژ می دانند و حتی برخی از آنها با وعده هایی فریب آمیز سعی در فریب دادن مشتریان را دارند.

مرکز ماساژ معتبر

اگر شما نیز به دنبال یک ماسور متخصص و حرفه ای هستید که بتواند به صورت کاملا تخصصی و حرفه ای بدن را ماساژ دهد می توانید بر روی رزرو وقت ماساژ که درپایین قرار داده شده است کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *