آموزش ماساژ صورت با سنگ

نحوه ماساژ صورت با ماساژور سنگی

طرز استفاده از ماساژور دستی صورت برای بسیاری از افراد که علاقه مند هستند یادبگیرند که خودشان به صورت کاملا اصولی و صحیح ماساژ صورت را با سنگ ماساژ صورت انجام دهند شاید اندکی مبهم باشد.

زیرا ماساژ صورت اگر به صورت اصولی انجام نشود نه تنها باعث زیبا و خوش فرم شدن صورت نمی شود بلکه ممکن است باعث بروز چین و چروک تازه بر روی پوست صورت شما شود.

بهترین سنگ برای ماساژ صورت

شاید برای خیلی ها سوال باشد که برای ماساژ صورت بهتر است از کدام سنگ ماساژ استفاده کنید که بتوانیم انتظار بهترین نتیجه را بعد از یک دوره ماساژ داشته باشیم. سنگ های ماساژ صورت بسیار زیادی در بازار وجود دارد که هر کدام کاربرد خاصی دارند.

اما بهترین مدل ها که تمام افراد حتی آماتور ها نیز می توانند به راحتی از آن ها استفاده کنند جید رولر ها و سنگ گواشا می باشد.

جید رولر که از ظاهرش کاملا مشخص است با یک غلطک که از جنس سنگی خاص می باشد بر روی پوست با فشاری ملایم حرکت می کند و موجب بهبود گردش خون و شادابی طراوت پوست صورت میگردد.

اما سنگ گواشا یک تکه سنگ با دندانه هایی در قسمت بالایی می باشد که بیشتر از ان با کشیدن روی پوست استفاده می شود و استفاده از آن اندکی نیاز با دقت بیشتری دارد. در ادامه شیوه استفاده صحیح از هر کدام از این دو محصول را به شما آموزش می دهیم.

طرز استفاده از سنگ گواشا

برای استفاده از سنگ گوشا یا ماساژور دستی صورت ابتدا باید نحوه گرفتن این سنگ را بیاموزید.

بهترین شیوه گرفتن این سنگ با انگشتان شست و اشاره است توجه داشته باشید لازم نیست که سنگ را محکم در دست بگیرید یا آن را فشار دهید.

نکته اول : برای استفاده از این ماساژور دستی صورت لازم نیست که آن را با فشار زیاد بر روی صورت حرکت دهید همین که سنگ صورت شما را نوازش کند هم کافیست و تاثیر مثبت خود را می گذارد.

برای ماساژ قسمت های مختلف صورت و حتی گلو و گردن نیز می توانید از این ابزار استفاده کنید. سنگ ماساژ گواشا به دلیل ظاهر خاصی که دارد دارای شیار هایی در قسمت های بالایی می باشد. این شیار به منظور ایجاد نقطه تماس بیشتر و حتی فشار در برخی قسمت های گردن طراحی شده اند.

برای ماساژ صورت کافیست ماساژور گواشا را گرفته و قسمت سیقلی و صاف آن را پایین گونه و در کنار لب و بینی قرار دهید و سپس با یک زوایه ملایم به سمت بالا بکشید.

نحوه استفاده از جید رولر

برای استفاده از ماساژور های جید رولر شما به تخصص یا پیش زمینه خاصی نیاز ندارید فقط مهم است که بدانید رول ها را در چه جهتی حرکت دهید تا علاوه بر رفع چین و چروک باعث شادابی و طراوات هرچه بیشتر پوست شما گردد.

بهتر است برای شروع ماساژ از قسمت پایین چانه جید رولر را قرار داده و سپس با حرکت به سمت بالا دستتان را به آرامی به سمت خارج صورت (بالای گونه ها) حرکت دهید. هر قسمت از صورت را می توانید تا سه مرتبه ماساژ دهید تا بهترین نتیجه را بگیرید.

حالا نوبت به ماساژ پیشانی است ، برای ماساژ بین ابرو ها و پیشانی کافیست که جید رولر را بالای بینی و بین دو ابرو قرار دهید و سپس با حرکاتی آرام و ملایم دستگاه را به سمت بالا بکشید.

سپس می توانید قسمت بالایی ابرو ها را نیز به همین ترتیب با جید رولر ماساژ دهید. توجه داشته باشید حرکات از پایین به بالا باشد و سپس دستتان را بردارید و دوباره به قسمت پایینی بازگردید و همین فرایند را دوباره تکرار کنید.

ماساژ دور چشم با جید رولر

از جید رولر می توانید برای از بین بردن تیرگی و چین و چروک زیر چشم نیز استفاده کنید. برای ماساژ زیر چشم به دلیل حساسیت بالاتر بهتر است از غلطک سایز کوچک آن استفاده کنید تا بتوانید با فشار کمتر ماساژ را انجام دهید.

رفع خط خنده با جید رولر

برای از بین بردن خط اخم و لبخند نیز می توانید جید رولر را در پایین ترین قسمت خط های صورت قرار دهید و در راستای خط های شکل گرفته به سمت بالا حرکت دهید.

برای ماساژ دور چشم جید رولر را به فاصله ی ۵ سانتی متر پایین چشم بگذارید و به سمت خارج یعنی گونه ها و بینی دستگاه را حرکت دهید. توجه داشته باشید که این کار را بادقت بالا انجام دهید تا از اسیب دیدن چشم جلوگیری شود.

برای ماساژ با دستگاه ماساژور صورت جید رولر دار می توانید از انواع روغن ها و لوسین های گیاهی متناسب با پوست صورت استفاده کنید. بهتر است روغن هایی را انتخاب کنید که خاصیت آبرسانی و شاداب کنندگی بالایی داشته باشند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *