ماساژ بینی برای کوچک شدن

ماساژ بینی برای کوچک شدن

ماساژ بینی برای کوچک شدن بینی یکی از مواردی است که بسیاری از افرادی که ترجیح می دهند بینی های کوچک تر و خوش فرم تری داشته باشند به آن فکر می کنند. اما سوال مهم اینجاست که ماساژ بینی ایا باعث تغییر سایز و کوچک تر شدن یا خوش فرم تر شدن بینی شخص می شود یا خیر.

ماساژ بینی برای کوچک شدن

ادامه این مطلب با ماساژ باما همراه باشید تا علاوه بر آموزش ماساژ بینی به صورت اصولی به شما بگوییم که آیا این کار تاثیر گذار است یا خیر و اگر موثر است بهترین روش برای انجام آن چیست.

کوچک کردن بینی با ماساژ

حتما شما هم شنیده اید اکثر افرادی که به عمل جراحی بینی می پردازند بعد از گذشت مدتی از عمل پزشک به آن ها توصیه می کند که بینی خود را ماساژ دهند. هدف پزشک از تجویز ماساژ برای شخصی که به تازگی عمل کرده است کاهش سایز بینی نیست بلکه هدف این است که به بینی شخص فرم و شکل بدهد و ماساژ برای رسیدن به این هدف بسیار تاثیر گذار است.

آیا با ماساژ می توان بینی را کوچک کرد ؟

اگر بخواهیم با شما صادق باشیم احتمال اینکه شما بتوانید بینی کوچک تری با ماساژ بینی داشته باشید تقریبا نزدیک به صفر است اما خبر خوشحال کننده برای آن دسته از افرادی که قصد دارند بینی زیبا تر و خوش فرم تری داشته باشند این است که ماساژ صورت به ویژه ماساژ بینی میتواند به شما برای رسیدن به هدفتان بسیار کمک کند.

اگر ماساژ بینی به صورت اصولی که در ادامه آموزش می دهیم صورت گیرد بدون شک تاثیر فوق العاده ای در شکل گرفتن و تغییر حالت آن خواهد داشت.

البته توجه داشته باشید که ماساژ بینی برای اینکه تاثیر خود را نشان دهد به یک فرایند زمان بر احتیاج دارد.

و نیازمند استمرار و پشتکار شما می باشد. در صورتی که فکر می کنید با یک یا دوبار ماساژ دادن بینی می توانید فرم و شکل آن را تغییر دهید باید بگویم که این کار غیر ممکن است.

فواید ماساژ بینی

ماساژ بینی علاوه بر نکاتی که به آن ها اشاره شد فواید دیگری نیز دارد. برای مثال افرادی که دارای دماغ های گوشی هستند و خون مردگی بر روی بینی خود دارند می توانند با انجام ماساژ بینی به صورت مرتب پس از یک بازه زمانی چند هفته ای تغییرات محسوسی را در تغییر رنگ بینی مشاهده کنند.

همچنین ماساژ بینی سبب می شود که چربی اضافه که در منافذ پوست روی بینی وجود دارند خارج شوند و از بروز جوش بر روی صورت و بینی شما جلوگیری می شود.

توجه داشته باشید اگر پوست چربی دارید ماساژ را با لوسین های مخصوص پوست های چرب و آکنه دار استفاده کنید و پس از ماساژ صورتتان را با مواد شوینده مخصوص بشوید.

در صورتی که پوست صورت شما خشک است نیز بهتر است از آبرسان ها برای ماساژ صورت استفاده کنید تا هم پوستتان شاداب تر شود و هم بینی  خوش فرم و زیباتری داشته باشید.

روش ماساژ بینی برای کوچک شدن

ماساژ بینی برای کوچک شدن

ماساژ بینی برای کوچک شدن

روش اول : فشار دادن نوک بینی

طبق تصویر با استفاده از انگشت اشاره و شست بینی را بگیرید سپس ابتدا بینی را به سمت بالا بکشید و سپس آن را به سمت پایینی فشار دهید. این کار باعث می شود در دراز مدت بینی شما شکل قلمی و خوش فرم تری داشته باشد.

نکته مهم : این تمرین را می توانید یک الی دو مرتبه در طول روز انجام دهید.

روش دوم : ماساژ بینی برای خوش فرم شدن

آموزش ماساژ بینی

آموزش ماساژ بینی

برای ماساژ بینی کافیست که با استفاده از دو انگشت اشاره طبق تصویر به بینی فرم دهید. از قسمت پل بینی انگشت را به سمت کنار های بینی بکشید. مانند تمرین قبل این کار را نیز می توانید چند مرتبه تکرار کنید.

نکته مهم : بهتر است پیش فرا رسیدن بلوغ این تمرینات را انجام دهید این کار پیش از اینکه فرم و شکل نهایی بینی شکل بگیرید تاثیر گذاری بیشتری خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *