ماساژ سر برای خواب

ماساژ سر برای خواب

ماساژ سر برای خواب

اگر مدتی است که خواب راحتی ندارید و قصد دارید به آرامشی دست یابید تا هنگامی که سرتان را بر روی بالشت می گذارید فورا خوابتان ببرد ماساژ سر برای خواب یکی از بهترین روش های پیش رویتان می باشد.

ماساژ سر برای خواب

ماساژ سر برای خواب

چکار کنیم خوابمان ببرد

بسیار از ما به دلیل زندگی پرمشغله و استرس امروزی رنگ ارامش را به چشم نمی بینیم به همین دلیل سیستم خواب اصولی و نرمال مان به صورت کامل بهم می رزد و حتی ممکن است دیگر نتوانید بخوابید.

از این رو اکثر افراد برای رفع مشکل بی خوابی به پزشک مراجعه می کنند که در اکثر مواقع نیز پزشک با تجویز یک سری دارو ها شما را روانه ی خانه می کند.

اما واقعا این دارو های چقدر تاثیر دارد و آیا فقط به حل مشکل ما کمک می کند یا در اینده ممکن است عوارضی را برای ما به همراه داشته باشد.

اما سوالی که اینجا مطرح می شود این است که چرا تا زمانی که می توان از روش های بهتر ، رایگان و بدون هیچ عوارضی استفاده کرد به دنبال دارو های شیمایی برویم.

ماساژ یکی از بهترین روش ها برای کسب آرامش ، کاهش استرس ، تمدد اعصاب و شادی بخش است. همین ویژگی ها باعث می شود که به خواب راحت تر شما کمک کند.

بهترین ماساژ برای خواب و آرامش

بهترین ماساژ برای خواب و آرامش

چه سبک ماساژ برای خواب مناسب است ؟

هنر ماساژ سبک های مختلفی دارد که برخی از ان ها همراه با ضربه ، حرکات کششی و حتی استفاده از سنگ هایی مخصوص می باشد. اما سوالی که مطرح می شود این است که کدام یکی از این سبک ها برای شخصی که دچار بی خوابی است مناسب تر است.

شما برای درمان مشکل بی خوابی به آرامش نیاز دارید پس باید به دنبال ماساژی باشید که به شما احساس آرامش را القا کند پس تا اینجا سبک هایی که با فشار زیاد انجام می شوند مانند ماساژ دیپ تیشو برای شما مناسب نیستند.

اما بهترین سبک ماساژ برای کسب آرامش چیست ؟ ما به شما ماساژ ریلکسی یا ریلکسیشن را توصیه می کنیم که به همراه روغن ماساژ انجام می شود. این سبک همانطور که از اسمش نیز مشخص است باعث ریلکس شدن اعضلات شما می شود و در نتیجه آرامش را به بدن بازمیگرداند.

ماساژ برای بی خوابی

ماساژ برای بی خوابی

ماساژ سر برای خوابی راحت

همانطور که بالاتر نیز اشاره شد ماساژ ریلکسی برای افرادی که به دنبال کسب آرامش و خوابی راحت تر هستند بسیار مناسب است. اما در این سبک باید کدام قسمت های بدن ماساژ داده شود تا آرامش به بدن شما بازگردد.

بی شک یکی از مهم ترین نقاط که در طول روز فشار و استرس بسیار زیادی را تحمل می کند سر شماست. در صورتی که شما یاد بگیرید چطور ماساژ سر را به صورت اصولی انجام دهید (در ادامه این مقاله آموزش کامل ماساژ سر را برای شما آماده کرده ایم) می توانید تا حد زیادی مشکل بی خوابی را حل کنید.

اما ماساژ نقاط دیگر بدن چی ؟ آیا ماساژ بدن نیز در افزایش ارامش و داشتن خوابی راحت تر اهمیت دارد. بی شک در صورتی که یک ماساژ کامل دریافت کنید احساس آرامش بیشتری خواهید داشت. اما از آنجایی که برای ماساژ کامل بدن به زمان بیشتری احتیاج است و بهتر است که یک دیگر شما را ماساژ دهید توصیه ما در اولویت اول ماساژ سر می باشد.

ماساژ برای خوابی راحت تر

ماساژ برای خوابی راحت تر

همچنین گفتنی است که ماساژ پا نیز که به ماساژ رفلکسولوژی معروف است در کاهش خستگی ، استرس و افزایش آرامش و در نتیجه رسیدن به هدف نهایی یعنی خوابی راحت تر بسیار موثر است.

آموزش ماساژ سر برای خواب

برای یادگیری ماساژ سر به منظور داشتن خوابی راحت تر بر روی مقاله آموزش ماساژ سر برای خواب که در پایین قرار داده شده است کلیک کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *